9 ویژگی کلیدی Yoast SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و رتبه آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم 9 ویژگی مهم ابزار SEO Yoast را توضیح دهیم. در وبلاگ بمانید

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی نیز شناخته می شود که برای حل مشکلات پیشنهاداتی ارائه می دهد.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار فراتر از کمک به شما در بهبود وب سایت است.

این افزونه می تواند به عنوان یک سیستم آموزشی استفاده شود زیرا نحوه حل مشکلات را نشان می دهد.

تنظیمات آن همچنین به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های وب سایت شما می دهد.

آماده سازی پاراگراف

Yoast SEO ساختار ماژول شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به شما در تولید محتوای بهتر و بهتر کمک کند. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه بودن جملات و وجود انتقال است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما قادر به درک محتوا نباشد، می توانید آنها را برای همیشه از دست بدهید، برعکس، اگر محتوا ساده و واضح باشد، مشتریان بیشتری را مادام العمر جذب کرده و فروش را افزایش خواهید داد.

چگالی یا چگالی کلمه کلیدی

به تکرار یک کلمه کلیدی در یک مقاله یا تولید محتوا، تراکم کلمه می گویند یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه وردپرس تعیین و توصیه بهترین محتوا برای کلمات کلیدی شماست.

علاوه بر این، استفاده از کلمات کلیدی در حجم کم برای بهینه سازی سایت مناسب نیست و باید تعادل را به صورت استاندارد تنظیم کرد، با کمک افزونه Yoast می توانید تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، استفاده از کلمات کلیدی بسیار زیاد یا بسیار کم را مشاهده کنید.

خوانایی

خوب است بدانید که محتوای آسان خوان حفظ بالایی دارد و بازدیدهای زیادی دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار پست شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که یک پست خوانا ایجاد کرده اید.

این امر باعث می شود که مخاطب درک بهتری از محتوای وب سایت شما داشته باشد و به ماندگاری و خوانایی کامل محتوا منجر شود.

توضیحات متا

به زبان ساده، Meta Description یا Meta Description خلاصه ای از محتوای وب سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک های جستجو نشان می دهد که در جذب بازدیدکننده و سئوی وب سایت بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش متا توضیحات را می دهد و در صورت اتمام محتوا، با استفاده از نوار رنگی یک خط سبز نشان می دهد.

پشتیبانی لینک

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و پیوند آن‌ها برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن محتوای مرتبط دیگر نیز مفید است.

کنترل کامل بر روی این لینک ها مهم است یکی دیگر از ویژگی های مهم سئو وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی موجود در محتوا را به شما نشان می دهد و بررسی می کند که آیا محتوا تعداد لینک های معمولی دارد یا خیر.

استفاده از کلمات کلیدی دو بعدی

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست ایجاد شده بر روی کلمه کلیدی متفاوتی تمرکز می کنند تا بدون رقابت برای یک موقعیت، صفحات را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که در گذشته استفاده کرده اید ذخیره می کند و در صورت استفاده از آنها به شما اطلاع می دهد.

از کلمات کلیدی در زیرنویس استفاده کنید.

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند، عناوین تولید شده توسط عناوین موجود در محتوا است. با این حال، همه اینها برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و وب سایت شما دارند.

Yoast این زیرنویس ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده اید یا خیر.

اکثر وب مسترها معتقدند که حداقل یک کلمه کلیدی در عنوان برای موتورهای جستجو و خوانندگان مفید است.

تغییر مسیر لینک ها

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند محتوای جایگزین شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس توانایی تغییر خودکار این لینک ها را دارد، Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس این قابلیت را دارد که اطلاعات خاصی را با رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اگرچه پست ها همچنان بدون این تغییرات به اشتراک گذاشته می شوند، می توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

با استفاده از این ابزار می توانید پست های خود را کمی بیشتر سفارشی کنید که به جذب مخاطب و جذب بازدید کمک می کند.

تولید محتوا به عنوان مفیدترین سئو برای سایت در نظر گرفته می شود، این تقویت به جذب هرچه بیشتر بازدید و دیده شدن وب سایت شما کمک می کند. اجازه دهید سئوی سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای ضروری برای بهینه سازی محتوای وب سایت وردپرس است، بنابراین از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از تکنیک های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

مراجعه به منبع: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/